Tuesday, December 27, 2011

Kisah Berebut Kerusi Di Kedai Mamak

Adeihhh....

Sakit punggung sebab jatuh kerusi. Kaki pun terasa sengal-sengal. Pinggang pun macam tak kena.

Cilakak la mamak kerusi karat masih nak simpan!!

Huhu....tebal muka gue sebab kerusi patah...gedegang!!! Serta-merta aku cecah lantai dengan kadar segera. Adeiihhh...sampai hujung tahun depan la aku jadi 'bahan' setiap kali ke kedai mamak tersebut.

Kenapalah aku tak mengalah je tadi....

Huhu...itulah penyudahan kisah isteri yang berebut tempat duduk dengan suaminya di kedai mamak kegemaran mereka.

Tamat.

2 comments:

Jojoe said...

habis azra??

Papa, Mama & Azra said...

Sebelum tu aku angkat Azra letak lantai. Mebi masa kerusi tu aku dok senget dia terpatah terus...huhu...pastu Azra kata, "Kesian mama jatuh. Sayang mama.", sambil peluk aku.