Friday, December 9, 2011

K-Pop Mengganas!!!

Giler seh cuba korang tengok blog budak ni,

http://budakgigirabbit.blogspot.com/2011/12/kpopeuww.html#comment-form.

Aku glance through sebahagian komen2 yang dihantar. Dasat siot peminat k-pop ramai rupanya. Teguh berdiri mempertahankan idola mereka yang kena kutuk. Kesian si budak blogger ni. Entah2 baru nak start berjinak2, terus fobia agaknya. Hihi. Tu pun khabarnya banyak lagi komen maki-hamun dasat2 siap ugutan bagai tapi telah di delete semula oleh penulisnya. Haha...dia buat satu entry pendek kutuk artis k-pop terus mencanak orang komen sampai 1800++. Aku penat dok karang ayat berjela, takde pun orang nak baca. Haha! Kesian kat aku.

Gasak la dong....

4 comments:

Ms Dee said...

kesian budak tu.. wpun apa yg dia tulis tu agak menghina ciptaan tuhan.. tp komen2 yg diterima juga xjauh beza dari bentuk penghinaan yg sama.. kalau minat.. minat ajer.. xpayah obses. tgk pada reply bebudak fanatik kpop ni mcm dh obses giler kat kpop. ntah pape ntah la.. rileks la.. kalau adik aku mmg kena la..

Papa, Mama & Azra said...

Kan? Pelik sungguh. Dah sama macam kumpulan pejuang seks bebas gayanya sanggup berpiket. Muahahaha!!!

Jojoe said...

tak minat k-pop or apa-apa hiburan korea kecuali makanan korea hehehe... aku tgk iklan kat tv pun tatau beza mana satu pompuan lelaki... lelaki rupa pompuan boley? tak kosser makcik.

Papa, Mama & Azra said...

aku suka drama korea jewel in the palace! Ngagagaga..