Tuesday, December 20, 2011

Denda

Mula-mula dia curah air milo ramas dengan sayur yang aku letak atas meja. Tak kisah la sayur bercampur milo boleh je cuci, tapi bersepah milo tu. Haih...aku jugak mengemas kan?

Lepas tu, dia gi hangkut semua alas kaki kat area dapur gi longgok macam ni.

Rupa2nya dia nak make way sebab nak tolak kerusi dari meja makan ke singki sebab nak main air.

Aku biar je dia main. Apa salahnya pun kan (skg baru aku teringat yang tepi tu je aku letak pisau..erk.). Tetiba, sesambil aku nak upload gambar dia menyepah ni, dia dah amik sayur yang aku dah basuh tenggek atas dapur, semua terabur balik. Huwaaa!!! Bila aku nak bekas tu sbb nak kutip balik sayur, boleh plak dia marah??!! Ewah...ewah...biasa dia!


Nak tahu apa mama denda Azra sebab tak memberi kerjasama?

Seminit kurung dalam bilik!!!


Nangis la sana puas2.


Huwaaaa!!!!

2 comments:

Ztee_Azwanis said...

hahahaha... yg mama kalut2 nk aplod gmbr ni cpt2 knp hikss. kan dh azra tunggang tbalikkan bekas sayur tu hhihi..


mmg kesabaran sokmo teruji kan dgn anak ni.. haihhh.. sabar jerrrrlah....


so far mektok tk reti lg nk tarik kusi ke sinki....

Jojoe said...

syabas azra.. ishqi belum terfikir lagi nak seret kerusi ke sink main air. tapi basikal dah penah masuk shower... bucket ikea tu pun dia dah buat pool kecik aritu.. siap mandi mcm bath tub tuye.. kepala dongak kaki julur ke luar..