Thursday, December 8, 2011

Demam Ombak Rindu

Di suatu petang Khamis yang indah sebab sejuk je baru lepas hujan dan mood si anak beranak adalah marvelous.

Isteri: "Izan ada satu cadangan best!"

Suami: "Apa dia", sambil tangan tekan2 hp. Memang tak ambik port sangat ler tu. Huhu.

Isteri: "Esok jumaat kan? Kita tinggal Azra rumah acik Julie, then kita gi jusco tengok Ombak Rindu nak?", sambil buat muka sehabis comel.

Suami: "Isy, giler. Kesian dia. Takkan nak tinggal kita syok2 tengok wayang. Taknaklah! Kalau Izan nak, Izan gi tengok sorang2, Azra dok ngan abang."

Cait! Laki gua memang takde ciri-ciri romantis. Ok bai. Kita cari geng wayang lain. Huhu.




Giler sey dah 5 juta filem ni. Mesti best. Ada kuar Astro First tak nanti? Sapa tahu?

4 comments:

aku said...

dee dah tengok ijan .. aku punye turn next week...

Papa, Mama & Azra said...

Cheh...saje la tu buat aku jeles. Aku tengok lagi 2 minggu. Kat astro first. Huhu...

SALWANI said...

i pun dah tgk... sempat lagi abih bengkel kul 3.30 terus pi nengok ..nangis isot

Papa, Mama & Azra said...

i tunggu keluar kat astro first la gamaknya tu pun kalau ada. Tadi try lagi pujuk, kena reject jugak...huhu..