Saturday, February 25, 2012

Gambar Azra Kat Sekolah

Abang2 dan kakak2 tengah buat paper ichworm. Azra? Wandering around je kot. Ke kat tangan dia tu ada paper?

Fokus kat belakang, baju hijau lengan pendek. Tak nampak muka pong!

Aku komen kat gambar ni, apalah yang Azra tengah buat kat belakang tu yer. Belum berbalas komen tersebut.

Tengah sunat dhuha. Yang dua dari kanan tu telekung sama macam telekung Azra. Mungkin juga bukan anak aku. Hihi.


Gambar ni semua dapat kat facebook sekolah Azra. Hopefully dapat lagi banyak update from them. Seronok tengok walaupun sipi2 je. I always tertanya2 apalah Azra buat kat sekolah agaknya. Kalau ada gambar fokus kat dia tentu lagi best. Tapi segan nak minta. Hehe. Hari ni sekolah dia buat solat camp kat Masjid Shah Alam. Azra kecik lagi so aku tak paksa dia join. Bila dah kelas 5 atau 6 tahun boleh la kot. Insyaallah.

14 comments:

dee said...

comel..tapi azra paling kecikkkk

Papa, Mama & Azra said...

Ada yang sebaya dia tapi fizikal lebih besar. Azra ni ikut belah papa kot kecik2 je.

Jojoe said...

tapi papa besar je?




lariiiiiiiii

Jojoe said...

sib baik ko ckp amek kat Fb.. pelik nape ko amek pic anak org lain besar. anak sendiri jauh sebatu..

comel la dhuha

Papa, Mama & Azra said...

Rul tu secara genetik adalah kecil, secara makan menjadi besar. Haha!

Papa, Mama & Azra said...

Jo, kalau aku yg amik, dah tentulah Azra jadi pelakon utama. Ngagaga....ni sebab orang yang upload kan, jadi aku kenalah terima hakikat anakku sekadar di pinggiran. Huhu.

Papa, Mama & Azra said...

Weh, hari ni aku gi GM, gila kau baju budak lawa2. Nasib baik pergi dengan Rul terpaksa kena kawal nafsu.

Jojoe said...

aku ada dgr gak.. jah ler gm

Papa, Mama & Azra said...

kat chow kit pun ada. Kau cubalah tengok mesti ada gak. Aku selalu sgt g BOS lama bosan dan tak dpt cari yg comel di hati. Kat GM aku dapat 6 helai. Kalau Rul sporting lg, sure aku visit semua outlet...tehee..

LiLithFaiR said...

Huhu comel drgs solat, bagus tmpt ni. By the way entry bawah sgt lawak k, gelak guling2 aku hahahahahah

Papa, Mama & Azra said...

Yg ni sekolah guna konsep montessori & islamic. Bagus tau belajar kat sekolah coz dengan kita tak teratur sangat tapi bila start belajar kat sekolah, mulalah macam2 perkara baik yang dia bawak balik.

Ztee_Azwanis said...

haaa clueless cri2 mne pic azra hiksss

Papa, Mama & Azra said...

Kecik sangat Ztee tu je yang cikgu dia tepek kat fb haha!

Papa, Mama & Azra said...

Cikgu dia upload gambar lain, pun takde gambar Azra. Haih anak aku belajar ke tidak kat sekolah ni? Macam rugi plak yuran bayar sama rate dengan budak besar kau. Sabar je la...