Saturday, June 29, 2013

The Original Spicy Curry Cornflakes by Dapur Dong

Aku start project Spicy Curry Cornflakes (SCC) ni dah lama. Mula2 saja suka2 try berinovasi menghasilkan cornflakes berperisa savoury sebab dah jemu makan yang versi biasa ataupun yang versi honey. Research punya research dan hasil feedback dari kawan2 yang merasa dapat sample...hehehe....terhasilkan satu inovasi yang kalau serius boleh jadi legend.

The Original Spicy Curry Cornflakes by Dapur Dong!!!




Ini antara pembeli SCC yang review kat blog dan wall facebook. Rata2 memang repeat order sbb makan SCC memang takleh benti. Siap kena sorok sebab takut licin. Hehe.....

SCC dalam packaging 500g. Masa pos, kami pack balik masuk kotak asal supaya masih berkeadaan baik dibawah jagaan abang posmen.

PRICE (excluding delivery) :

200g SCC dalam balang for RM13 each.
500g SCC dalam pek for RM28 each.

Yang biasa orang mula2 nak cuba derang akan dapatkan pakej RM33 untuk 2 balang SCC termasuk delivery. Ni kira cam starter pack. Pastu boleh beli pek 500g plak untuk refill :D

Pakej menarik untuk Reseller pon ada. Email dong679@yahoo.com untuk details dan jangan lupa letak header SCC. Setakat ni Reseller SCC dah ada kat TTDI Shah Alam, Seksyen 19 Shah Alam, Taman Pinggiran USJ 3, Kota Bharu Kelantan & Kapar Klang.

Selain dari Reseller yang telah dinyatakan, untuk sesapa nak duduk sekitar Kepong, boleh jenguk2 kedai Mesra Petronas sebab ada 6 Mesra yang dah ambil SCC. Sesiapa di kawasan Jalan Kelang Lama, boleh serong ke PJCC at Kg Medan untuk dapatkan kat Farmasi Medipro (Jalan PJS5/30). Sesiapa yang berada berdekatan Bandar Tasik Selatan, Kedai Kek dan Roti The Baker's Place pun ada SCC. Alamat boleh minta thru email. Nak rasa dulu sebelum beli, sila tanya kat pekerja kedai sbb kami memang ada bagi sample kat mereka.

4 comments:

Anonymous said...

Keyloggers are software found in spyware and parental control software.
With this type of spying. Some computer users feel this would be perfect for those parents wanting to know what
websites were surfed. Just two clicks it will be easy for someone suspicious to see the software,
the FTC has been challenging the distribution of spyware for the past four years.


Also visit my page ... keylogger

Jaklin Juanis said...

Congrats Ijan..you are already my inspiration..chaiyyokk

Papa, Mama & Azra said...

Thanks babe!

Unknown said...

Salam boleh ajar sy mcm mana nak buat ini. ..sy dari singapore