Friday, September 7, 2012

Salam Aidilfitri 2012 (Updated)

Seperti yang dijanjikan......

Tadaaaa!!! Azra makan nasi minyak to'ki  pada 1 Syawal di Kuantan.

Baru edit satu gambar dah letih. Susah ler takde picnik. Korang edit pakai software ke? Ada sesapa pakai online editor best2 tak?

Anyway....

Updated tak lama selepas itu. Hihi..

Anak mama. Dia sorang je la yang ingat aku, menten melekat masa kat Kuantan ni. Yang sorang lagi tu....hurmmm....

Anak papa.
Bergambar dengan Mok Ngoh. Bukan Mak Ngah tau tapi Mok Ngoh. Sebutan kena tepat.
Adik beradik & mak papa Rul. Ada lagi yang tak masuk sebab memasing dah sibuk buat hal masing2 masa ni.
Sementara tunggu derang bersiap nak keluar beraya second round, I belasah rendang ayam pencen lagik. Ratah lauk-lauk je sebab kain dah sendat makan nasi minyak banyak round.  Hihi.

Anak mak. Kat kampung dia mesti nak meleser dengan mak  dia kan? Sekeping pun takde gambar dengan aku masa kat Kuantan ni. Gambar bertiga satu famili pun takde. Nampak sangat papa Rul tak ingat sayang dia kat bini masa ni. Bila aku edit gambar raya terus terasa hati dowh. Mode sentap

T___T

Apa-apa pun, tahun ni kitorang berjaya beraya banyak tempat masa kat Kuantan. Tu pon sangkut jap tghari tu kena balik amik adik2 nak pergi rumah BIL. Dia tak sihat plak memang kesian la. Kalau tak, ramai lagi la sedara mara yang kali pertama aku jumpa. Aku suka beraya awal kat Kuantan. Kalau dah masuk raya kedua dan seterusnya, kat sana kurang meriah. Tak sama cam kat sini, kita raya sebulan. Hehe. Lepas ni aku cuba cepat2 upload gambar beraya kat belah aku plak eyh. Daaa...

6 comments:

Ztee_Azwanis said...

comelnyaaaa azra..... berpolkadot hijau gituuu. selamat hr raya dong...


nk edit apa ? zte guna photoscape jer..

Papa, Mama & Azra said...

Selamat hari raya Ztee!!! Waaahhhh...ingat lagi nak singgah rumah kite yeah. Likha pon comels cuma tak sempat nak post comment je.

LiLithFaiR said...

Photoscape senang nk edit. Btw comei bj azra. Janji ditepati. Hampa ngn entri bwh trus xmo komen :p nak tgk pic raya meroyan tol hahhah

Papa, Mama & Azra said...

Ibu mengandung mengidam gambar raya wey. Hihi....

dee said...

sama lah...aku pun hijau!!!

Papa, Mama & Azra said...

Tahu...aku baca entry kau wey.