Sunday, April 15, 2012

Pukul Dua Pagi

Dah lama blog takde entry baru. Huhu. Sibuk benar kot yer. Banyak isu2 semasa yang perlu diselesaikan. Aku kalau dah start buat training, memang tak berhentilah ada je report kena hantar, invitation nak kena issue, nak arrange logistik lagi ler, nak print notes ler. Tu la dia one man show takde pembantu sebab bukan jawatan tinggi nau.

Nak update trip Penang & CH pun adoila, malas nyer nak mulakan. Tadi gigih gak ler tapi sekerat jalan jadi malas balik plak. Banyak nau gambar sampai demotivated plak nak siapkan. Aku mulakan dengan gambar paling last membawa ke yang paling awal. Tu yang korang dapat baca tu start hari kedua dah. Huhu. Siap benti jap makan nasi yo! Padahal dah pukul satu pagi. Ingatkan lepas tu bolehlah cergas balik nak resize gambar beratus ni, sekali!!! Lagi lemau der. Ngehehehe...adik beradik aku pun tengah tunggu gambar derang nak save dalam komputer masing2.

Takper la. Esok kan masih ada. Biar lambat asalkan selamat ye dak?

2 comments:

Jojoe said...

maklomlah kamera baru! aku sms ko tapi bounce pulak..

kalo amek gambr pakai cam digital memang la beratus2 pic..sedap sgt tekan..sume pun mcm penting nak snap. nanti bila balik? haa.. tang tu yg aku malas.. pastu cam kena fikir mana nak pilih.. mana nak delete.. so hard to decide! pastu cam penat otak, masuk 2-3 hari semangat pun dah takder... sbb tu kalo aku update sume pic adalah from phone.. hehe.. aku paham sgt masalah ko wpun kamera wa x canggih mana..

lom baca any cuti entri.. ada kat bawah ek?

Papa, Mama & Azra said...

Entry kat bawah tu belom siap Jo. Ada lagi a few nak kena resize. Mursid clan gunakan blog ni nak save gambar cuti marin. Tu ler kalau cuti bertiga je, takdelah jenguh nak memilih. Bila dah beramai2, kenalah letak equally untuk semua orang. Huhu...lotih makcik!